Новата година ни носи секогаш позитивна мисла дека во секој поглед ќе биде подобра од претходната. За да биде тоа така треба и да направиме промени на старите навики. Ние ви препoрачуваме на листата на помени, што сакате да ги направите во Новата година, да ги додадете и следниве неколку чекори за подобро здравје

– Во Новата година бидете активни – вежбањето не е само важно за физичкото здравје, туку тоа е важен фактор за подобро ментално здравје. Само еден саат вежбање неделно делува мошне позитивно на располoжението, ја подобрува концентрацијата и ќе ви помогне да се справите со уморот.

– Јадете овошје и зеленчук – едноставно додадете неколку врсти на овошје и зеленчук повеќе во исхраната одколку вообичаено. Едно стручно истражување покажува дека уште во првите две недели оваа промена позитивно влиjае на расположението и нивото на енергија.

– Потрудете се секоја вечер да отспиете барем 7 часа – сонот е од клучна важност за обновување на мозокот и телото, ја подобрува концентрацијата и расположението.

– Практикувајте ја благодарноста – фокусирајте се на позитивните работи во животот, и на крајот од денот запишете три работи за кои сте благодарни. Оваа навика позитивно влијае на односот со самите себе но и со другите луѓе, ја подобрува самодовербата и квалитетот на сонот.

– Поминувајте повеќе време во природа – неколку истражување на оваа тема покажуваат дека присуството на зеленилото во околината го намалуваат ризикот од анксиозност, депресија и стрес. Потрудете се во Новата година, доколку не сте го правеле истото во старата, почесто да ги посетувате во парковите или шумите.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Fill out this field
Fill out this field
Ве молам, внесете валидна адреса за е-пошта.
You need to agree with the terms to proceed

Мени