Празниците ни се на прагот, предновогодишни свечени вечери и прослави на кои секако сите сакаме да изгледаме беспрекорно, но храната која ја консумираме за време на празниците многу често знае да предизвика надуеност која не дозволува да блеснете во свечената облека.

Еве неколку трикови како вашиот стомак брзо да се смири

  1. Бадемите се богати со витамин Е кој е одличен за младешки изглед на кожата, а богати се и со протеини и омега 3 масни киселини. Една рака бадеми ќе ве заситат па може да прескокнете со нив еден оброк. Избегнувајте ги печените и индустриски насолените бадеми бидејќи солта дополнително може да ви го подуе стомакот, консумирај те ги непечени и несолени.
  2. Чај од нане, ѓумбир или камилица е одличен начин да се ослободите од гасовите, кои може да се насоберат во телото и визуелно да го зголемат обемот на стомакот.
  3. Овошјето како што се јаболкото и грозјето ја поттикнуваат надуеноста на стомакот, па доколку можете заменете ги со јагоди, малини или грејпфрут. Ова овошје содржи многу антиоксиданти кои го штитат телото од разни болести, а содржат и многу вода.
  4. Немасен грчки јогурт со малку бобинки е одлична комбинација за меѓуоброк но и одличен извор на пробиотици кои го штитат дигестивниот систем.
  5. Кога и да се почувствувате гладни напиј те се чаша вода. Многу често знае да се случи да почувствуваме глад а всушност да сме жедни. Водата е неопходен елемент во човечкото тело, бидејќи го стимулира ослободувањето на токсините од телото, го забрзува метаболизмот и варењето.
  6. Кога сте гладни изедете едно авокадо. Ова овошје е преполно со здрави масти кои навистина ќе ве заситат.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Fill out this field
Fill out this field
Ве молам, внесете валидна адреса за е-пошта.
You need to agree with the terms to proceed

Мени